Întrebări frecvente

1
Cum pot solicita un împrumut?
2
Care este procedura de urmat pentru accesarea unui împrumut ProviAcasă?
3
Care sunt pașii pentru contractarea unui împrumut ProviOnline?
4
Cum pot accesa un credit de până la 15.000 lei?
5
Care sunt criteriile de eligibilitate?
6
Ce salariu minim este necesar pentru a accesa un împrumut ProviAcasă?
7
Care este vârsta maximă pentru a putea lua un împrumut?
8
Pot accesa un împrumut dacă nu am card sau cont bancar?
9
Dacă a trecut doar o lună de la angajare, este posibil să accesez un credit?
10
Este necesară o adresă de e-mail validă și activă pentru accesarea unui împrumut Provident?
11
Pot aplica și cetățenii străini pentru un împrumut?
12
Dacă lucrez în altă țară există posibilitatea accesării unui împrumut?
13
Dacă sunt pensionat pe caz de boală, pot accesa un împrumut?
14
Dacă sunt în șomaj tehnic pot face un împrumut?
15
Dacă sunt casnică, pot accesa un împrumut?
16
Se poate lua un împrumut Provident dacă singurul venit este alocația copilului și este pe numele lui?
17
Pot obţine un credit rapid de la Provident dacă am fost refuzat deja de alte instituţii financiare?
18
Persoanele cu tulburări de sănătate mintală pot accesa un împrumut?
19
De ce documente am nevoie pentru a solicita un împrumut rapid nebancar şi care este venitul minim?
20
Ce acte sunt necesare pentru accesarea unui împrumut 100% online?
21
Se poate lua credit doar cu buletinul?
22
Pentru accesarea unui împrumut ProviAcasă, este necesară adeverința de salariat?
23
Pot accesa un împrumut dacă nu am contract individual de muncă pe perioadă nederminată?
24
Pot accesa un împrumut dacă nu am contract de muncă?
25
Care este costul total al unui împrumut rapid şi în ce constă acesta?
26
Ce este un credit ProviOnline?
27
Este necesar să mă întâlnesc cu reprezentantul pentru semnarea contractului pentru un împrumut ProviOnline? 
28
Cum procedez dacă am ajuns într-un anumit punct în procesul de aplicare, dar am ieșit din greșeală/ conexiunea la internet a fost întreruptă?
29
Cum pot achita împrumutul online?
30
Care este dobânda unui împrumut?
31
Care este valoarea DAE pentru împrumutul meu?
32
Poate fi redusă dobânda aplicată unui împrumut după semnarea contractului?
33
Este adevărat că dobânda (sau costul total al unui împrumut) este de peste 100%?
34
În cazul în care achit înainte de termen împrumuturile accesate, primesc reducere de costuri pentru un împrumut nou?
35
Când încep să plătesc ratele unui împrumut ProviAcasă?
36
Există posibilitatea de achitare a ratelor lunar?
37
Pe durata desfășurării contractului, pot renunța la serviciul opțional de gestionare a creditului la domiciliu și opta pentru rambursarea ratelor prin transfer bancar? Sau de la rate săptămânale la rate lunare?
38
Pentru contractele de împrumut pentru care rambursarea se realizează prin transfer bancar, beneficiez de suportul unui reprezentant Provident pentru soluționarea eventualelor probleme?
39
Pot achita împrumutul înainte de termen?
40
În cât timp se pune la dispoziție adeverința de lichidare care atestă încheierea unui împrumut Provident?
41
Ce alte metode de plată pot fi folosite pentru a nu acumula restanțe?
42
Este adevărat că sunt situaţii când clienţii plătesc mai mult decât suma împrumutată din cauza penalităţilor pentru întârziere la plată?
43
Ce se întâmplă dacă nu pot plăti o rată la timp?
44
Ce este serviciul de gestionare la domiciliu a creditului?
45
Cum pot continua plata ratelor pentru un împrumut cu serviciu opțional de creditare la domiciliu, dacă reprezentantul Provident alocat nu mai este angajat al companiei?
46
În cazul împrumuturilor cu serviciul opțional de gestionare la domiciliu, cum poate fi efectuată plata ratelor dacă clientul este plecat din țară pentru o anumită perioadă?
47
Când se eliberează adeverințele de refinanțare?
48
Dacă ai deja un împrumut se mai poate face și al doilea?
49
Dacă am un contract activ deja refinanțat, se poate face o a doua refinațare?
50
Dacă înregistrez restanțe la un împrumut activ, pot face un alt împrumut?
51
Cum procedez în cazul în care doresc să refinanțez contractul aflat în derulare la Provident cu un nou credit obținut de la o altă instituție financiară?
52
Vreau ca membrii familiei mele să nu cunoască detaliile împrumutului meu. Este posibil?
53
Care sunt opțiunile pentru păstrarea anonimității în cazul contractării unui împrumut?
54
Cum pot beneficia de ștergerea informațiilor negative din baza de date a Biroului de Credit, chiar dacă nu am plătit ratele împrumutului?
55
Care este perioada de ștergere automată a informațiilor negative din Biroul de Credit, după achitarea totală a restanțelor?
56
Dacă sunt înregistrat în Biroul de Credit cu istoric negativ, pot beneficia de un împrumut?
57
Pot accesa un nou împrumut Provident dacă am înregistrat arierate la ultimul contract?
58
În eventualitatea întârzierilor la plata ratelor (una sau mai multe rate) există riscul de a primi interdicție pentru accesarea unui nou împrumut și, implicit, imposibilitatea accesării unui nou împrumut de la o altă instituție financiară?
59
În condițiile în care înregistrez restanțe la o instituție bancară și a fost instituită și o poprire pe salariu, pot accesa un împrumut?
60
Ce sume de bani pot împrumuta şi pe ce perioade?
61
Cum intru în legatură cu Provident?
62
Mi-am schimbat domiciliul în această perioadă iar agentul nu mă mai poate vizita. Cum procedez?
63
Ce este chitanța electronică?
64
Care sunt beneficiile chitanței electronice?
65
Pentru fiecare rată plătită este generată o chitanță?
66
Care este termenul de soluționare a unei sesizări?
67
Este adevărat că produsele Provident se adresează şi unor oameni needucaţi financiar?
68
Există un program de educaţie financiară?
69
Este adevărat că reprezentanţii de vânzări câştigă cu precădere din încasari şi că această abordare îi face să pună presiune pe clienţi să plătească?
70
Există riscul ca, la acumularea de restanțe, să îți pierzi locuința?