Întrebări frecvente
1 |
Cum pot solicita un împrumut?
|
2 |
Care este procedura de urmat pentru accesarea unui împrumut?
|
3 |
Care sunt pașii pentru contractarea unui împrumut?
|
4 |
Cum pot accesa un credit de până la 15.000 lei?
|
5 |
Când voi putea lua un nou împrumut dacă am amânat plata ratelor prin OUG 90/2022?
|
6 |
Care sunt criteriile de eligibilitate?
|
7 |
Ce salariu minim este necesar pentru a accesa un împrumut?
|
8 |
Care este vârsta maximă pentru a putea lua un împrumut?
|
9 |
Pot accesa un împrumut dacă nu am card sau cont bancar?
|
10 |
Dacă a trecut doar o lună de la angajare, este posibil să accesez un credit?
|
11 |
Este necesară o adresă de e-mail validă și activă pentru accesarea unui împrumut?
|
12 |
Pot aplica și cetățenii străini pentru un împrumut?
|
13 |
Dacă lucrez în altă țară există posibilitatea accesării unui împrumut?
|
14 |
Dacă sunt pensionat pe caz de boală, pot accesa un împrumut?
|
15 |
Dacă sunt în șomaj tehnic pot face un împrumut?
|
16 |
Dacă sunt casnică, pot accesa un împrumut?
|
17 |
Se poate lua un împrumut Provident dacă singurul venit este alocația copilului și este pe numele lui?
|
18 |
Pot obţine un credit rapid de la Provident dacă am fost refuzat deja de alte instituţii financiare?
|
19 |
Persoanele cu tulburări de sănătate mintală pot accesa un împrumut?
|
20 |
De ce documente am nevoie pentru a solicita un împrumut rapid nebancar şi care este venitul minim?
|
21 |
Ce acte sunt necesare pentru accesarea unui împrumut?
|
22 |
Se poate lua credit doar cu buletinul?
|
23 |
Pentru accesarea unui împrumut, este necesară adeverința de salariat?
|
24 |
Pot accesa un împrumut dacă nu am contract individual de muncă pe perioadă nederminată?
|
25 |
Pot accesa un împrumut dacă nu am contract de muncă?
|
26 |
Care este costul total al unui împrumut rapid şi în ce constă acesta?
|
27 |
Care este dobânda unui împrumut?
|
28 |
Care este valoarea DAE pentru împrumutul meu?
|
29 |
Poate fi redusă dobânda aplicată unui împrumut după semnarea contractului?
|
30 |
Este adevărat că dobânda (sau costul total al unui împrumut) este de peste 100%?
|
31 |
În cazul în care achit înainte de termen împrumuturile accesate, primesc reducere de costuri pentru un împrumut nou?
|
32 |
Când încep să plătesc ratele?
|
33 |
Există posibilitatea de achitare a ratelor lunar?
|
34 |
Pe durata desfășurării contractului, pot renunța la serviciul opțional de gestionare a creditului la domiciliu și opta pentru rambursarea ratelor prin transfer bancar? Sau de la rate săptămânale la rate lunare?
|
35 |
Pentru contractele de împrumut pentru care rambursarea se realizează prin transfer bancar, beneficiez de suportul unui reprezentant Provident pentru soluționarea eventualelor probleme?
|
36 |
Pot achita împrumutul înainte de termen?
|
37 |
În cât timp se pune la dispoziție adeverința de lichidare care atestă încheierea unui împrumut Provident?
|
38 |
Voi plăti mai mult dacă mi-am amânat ratele?
|
39 |
Ce alte metode de plată pot fi folosite pentru a nu acumula restanțe?
|
40 |
Este adevărat că sunt situaţii când clienţii plătesc mai mult decât suma împrumutată din cauza penalităţilor pentru întârziere la plată?
|
41 |
Ce se întâmplă dacă nu pot plăti o rată la timp?
|
42 |
Ce este serviciul de gestionare la domiciliu a creditului?
|
43 |
Cum pot continua plata ratelor pentru un împrumut cu serviciu opțional de creditare la domiciliu, dacă reprezentantul Provident alocat nu mai este angajat al companiei?
|
44 |
În cazul împrumuturilor cu serviciul opțional de gestionare la domiciliu, cum poate fi efectuată plata ratelor dacă clientul este plecat din țară pentru o anumită perioadă?
|
45 |
Când se eliberează adeverințele de refinanțare?
|
46 |
Dacă ai deja un împrumut se mai poate face și al doilea?
|
47 |
Dacă am un contract activ deja refinanțat, se poate face o a doua refinațare?
|
48 |
Dacă înregistrez restanțe la un împrumut activ, pot face un alt împrumut?
|
49 |
Cum procedez în cazul în care doresc să refinanțez contractul aflat în derulare la Provident cu un nou credit obținut de la o altă instituție financiară?
|
50 |
Vreau ca membrii familiei mele să nu cunoască detaliile împrumutului meu. Este posibil?
|
51 |
Care sunt opțiunile pentru păstrarea anonimității în cazul contractării unui împrumut?
|
52 |
Cum pot beneficia de ștergerea informațiilor negative din baza de date a Biroului de Credit, chiar dacă nu am plătit ratele împrumutului?
|
53 |
Care este perioada de ștergere automată a informațiilor negative din Biroul de Credit, după achitarea totală a restanțelor?
|
54 |
Dacă sunt înregistrat în Biroul de Credit cu istoric negativ, pot beneficia de un împrumut?
|
55 |
Pot accesa un nou împrumut Provident dacă am înregistrat arierate la ultimul contract?
|
56 |
În eventualitatea întârzierilor la plata ratelor (una sau mai multe rate) există riscul de a primi interdicție pentru accesarea unui nou împrumut și, implicit, imposibilitatea accesării unui nou împrumut de la o altă instituție financiară?
|
57 |
În condițiile în care înregistrez restanțe la o instituție bancară și a fost instituită și o poprire pe salariu, pot accesa un împrumut?
|
58 |
Ce sume de bani pot împrumuta şi pe ce perioade?
|
59 |
Cum intru în legatură cu Provident?
|
60 |
Mi-am schimbat domiciliul în această perioadă iar agentul nu mă mai poate vizita. Cum procedez?
|
61 |
Ce este chitanța electronică?
|
62 |
Care sunt beneficiile chitanței electronice?
|
63 |
Pentru fiecare rată plătită este generată o chitanță?
|
64 |
Care este termenul de soluționare a unei sesizări?
|
65 |
Este adevărat că produsele Provident se adresează şi unor oameni needucaţi financiar?
|
66 |
Există un program de educaţie financiară?
|
67 |
Este adevărat că reprezentanţii de vânzări câştigă cu precădere din încasari şi că această abordare îi face să pună presiune pe clienţi să plătească?
|
68 |
Cum vă recuperaţi datoriile? Recurgeţi la executări silite?
|
69 |
Există riscul ca, la acumularea de restanțe, să îți pierzi locuința?
|