Ajută-ne să rezolvăm împreună!

 

Dacă vrei să faci o solicitare privind serviciile și produsele noastre (adeverințe, informații legate de liniile de creditare etc.) te rugăm să te adresezi biroului de Relații cu clienții, folosind adresa de e-mail relatiicuclientii@provident.ro sau la numerele de telefon: 021 275 75 75 / 021 98 77 (apel cu tarif normal).
În cazul în care ai o solicitare legată de prelucrarea datelor cu caracter personal, te rugăm să folosești formularul de contact de pe pagina https://www.provident.ro/gdpr sau poți lua legătura cu specialistul nostru prin e-mail, la adresa datepersonale@provident.ro.

 

 
Ne place să fim transparenți în toate activitățile noastre și ne dorim să avem o interacțiune bazată pe încredere în toate relațiile. De aceea, te invităm să ne semnalezi orice comportament despre care consideri că încalcă principiile de corectitudine din Codul de Etică, cum ar fi nerespectarea procedurilor interne, abateri de la principiile noastre de business sau chiar apariția unor fraude. Indiferent dacă ești colegul, partenerul sau clientul nostru te rugăm să ne spui dacă te îngrijorează comportamentul colegilor noștri cu care ai interacționat.

Poți face sesizări privind încălcarea normelor de etică folosind formularul de mai sus, care este ușor de utilizat. Dacă îți dorești să păstrezi anonimatul, ai la dispoziție opțiunea de a completa fără să introduci datele tale de identificare (prenume, nume, telefon, e-mail). Reține însă că fără datele de contact, nu îți vom putea spune cum am soluționat sesizarea făcută de tine.  

Tratăm cu seriozitate toate sesizările pe care le primim și le vom soluționa în cel mai scurt timp. Ca să înțelegem cât mai bine situația pe care vrei să o semnalezi, te rugăm să ne oferi cât mai multe detalii. Astfel, vom putea găsi cea mai bună soluție.

 

Canale interne deschise pentru sesizarile tale:

  • Adresa de e-mail dedicată: integritate@provident.ro
  • Sistem online de raportare: https://report.whistleb.com/ro/ipf
  • Online, completând formularul de mai sus
  • În scris, la adresa: Calea Şerban Vodă nr. 133, Corpul A, etaj 1, sector 4, Bucureşti, în atenția Departamentului Loss Prevention

 

Canale externe deschise pentru sesizarile tale:

  • Online, pe Platforma Avertizori (https://avertizori.integritate.eu/)
  • Prin e-mail la adresa avertizari@integritate.eu
  • Telefonic, la numărul 0372.069.869 selectând tastele 1 (Selectare lb. română), 0 (Acord înregistrare conversație), 3 (Direcția Avertizori în interes public). Conversațiile vor fi înregistrate automat.
  • Prin intermediul serviciilor poștale la adresa ANI din Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 15, Cod poștal 010661, Sector 1, București – România – În atenția Direcției Avertizori în interes public.
  • Personal, prin prezența la sediul ANI (cu programare prealabilă efectuată la adresa de email avertizari@integritate.eu).

 

Persoane responsabile cu gestionare situatiilor semnalate:

Suntem aici pentru tine, oricând ai nevoie de ajutor
PROGRAM
luni-vineri:
8:00 - 20:00
sâmbătă
9:00 - 17:00
SUNĂ LA
021 275 75 75
(apel cu tarif normal)
021 9877
(apel cu tarif normal)
VREI SĂ FII SUNAT?
Completează formularul și vei fi sunat în cel mai scurt timp posibil.
AI ÎNTREBĂRI?
Vezi pagina noastră cu
întrebari frecvente