Informații utile despre credite nebancare / IFN pentru restanțieri

Știm că împreună rezolvăm mai ușor,  fie că este vorba despre planurile tale, fie că te afli într-un moment sensibil și ai dificultăți la plata ratelor.

Așadar, iată ce trebuie să știi și ce poți face  dacă te afli în situația de a acumula restanțe la împrumutul tău:

 

Credit IFN pentru restanțieri – Ce se întâmplă dacă acumulezi restanțe

 

Dacă acumulezi restanțe mai mari de 30 de zile de intarziere la plata ratelor, aceasta informație va fi transmisă către Biroul de Credit, asa cum este mentionat si in contractul de credit. Acest lucru este valabil pentru toate instituțiile financiare care colaborează cu Biroul de Credit. Achitarea sumelor restante integral sau partial nu atrage după sine ștergerea istoricului negativ, insa in urma platii efectuate datele vor fi actualizate si in baza de date a Biroului de Credite. De asemenea, în cazul în care cuantumul sumelor datorate în baza contractelor de credit încheiate cu Provident şi aflate în derulare este mai mare sau egal cu 20.000 de lei, Provident va raporta la Centrala Riscului de Credit informaţii cu privire la situaţia creditelor clientului, inclusiv cu privire la eventualele sume restante acumulate ca urmare a întârzierilor la plata ratelor.

 

In cazul in care inregistrezi restante in mod repetat, iti poti pierde dreptul de a achita creditul in rate, datoria ta devenind exigibila si platibila imediat (creditul este declarat scadent anticipat), riscand ulterior cesionarea imprumutului contractat catre o firma specializata in recuperarea creantelor şi declanşarea procedurilor de executare silită pentru recuperarea sumelor restante.

 

De aceea, este important sa pastrezi un comportament de plată corect, conform contractului de credit, întrucât un istoric negativ de creditare poate afecta viitoarele solicitări de credite.

 

Credite nebancare pentru restanțieri – Ce poți face dacă ai restanțe

 

Dacă inregistrezi restanțe la plata ratelor sau dacă intampini dificultati in respectarea conditiilor contractuale, ne poți suna la 021 275 75 75 sau poți lua legătura direct cu reprezentatul de vânzări pentru a găsi împreună o soluție privind plata ratelor si revenirea la un ritm de plata normal. Programul nostru de relații cu clienții este de luni până vineri între orele 08:00 și 20:00, iar sâmbăta între 09:00 și 17:00.

Orice plată efectuată la timp contribuie la construirea unui istoric de creditare pozitiv și, astfel, poți avea acces mult mai ușor la un credit IFN sau la un împrumut bancar.

 

Suspendarea ratelor în cazul creditelor nebancare pentru restanțieri

 

Payment freeze sau suspendarea plăţii ratelor este o solutie cu care Provident vine in sprijinul clientilor care intampina dificultati financiare din cauza pierderii veniturilor sau diminuarii acestora cu mai mult de 50%.

Înțelegem că, de cele mai multe ori, neachitarea ratelor poate fi generată de situații neprevăzute, în afara controlului clientului și nu din rea-voință. Astfel, dacă te afli în situația în care venitul tău a fost redus substanțial, ne poți suna la 021 275 75 75 sau ia legătura direct cu reprezentatul de vânzări pentru a verifica dacă esti eligibil pentru suspendarea temporara a ratelor.În cazul în care eşti eligibil pentru această soluție, poți opta pentru a suspenda plata ratelor pentru o perioadă de maximum 13 săptămâni la împrumuturile săptămânale sau până la 3 luni pentru împrumuturile lunare.

Dacă întâmpini dezechilibre financiare de mai multe ori pe perioada împrumutului, poți apela la suspendarea ratelor de maximum 2 ori, însă numărul maxim de rate suspendate pe toata perioada contractuala sa nu depaseasca  13 rate săptămânale sau 3 rate lunare.

 

Credite nebancare / IFN pentru restanțieri (clienți cu dificultăți la rambursarea ratelor)

 

Provident vine în sprijinul clienților care întâmpină dificultăți la plata ratelor (restanțieri) cu o ofertă de credit IFN de refinanțare cuprinsă între sume de la 500 la 20.000 de lei, cu rate fixe săptămânale sau lunare, pentru care se aplică toate celelalte beneficii ale unui împrumut Provident.

Ne poți suna la 021 275 75 75 (apel cu tarif normal) de luni pâna vineri, între 08.00 şi 20:00 sau sâmbată între 09:00 şi 17:00, pentru a vedea dacă ești eligibil pentru o refinanțare.

La Provident, acordarea unui împrumut se face în urma  unei evaluări atente, care ține cont atât de istoricul de creditare, cât și de veniturile actuale. Așadar, atât un client Provident care are dificultăți în rambursarea ratelor în cuantumul lor actual, cât și un client al unei alte instituții financiare, fie aceasta bancă sau IFN, va trece prin același proces pentru acordarea unui credit de refinanțare.