Ce înseamnă Creditare responsabilă

Înțelegem și răspundem nevoilor clienților noștri

Clienții noștri caută să împrumute o sumă mică de bani, pe care apoi să o poată restitui fără a intra într-un dezechilibru financiar. Oferim împrumuturi rapide fără garanții şi fără garanţi, între 500 şi 20.000 de lei, pe termen scurt și cu costuri transparente. Clienţii au libertatea de a alege cum primesc și restituie împrumuturile: fie prin transfer bancar, fie din confortul propriei locuințe, prin serviciul auxiliar și opțional de gestionare la domiciliu, pe care îl oferim prin rețeaua noastră de reprezentanţi.

Oferim împrumuturi într-un mod responsabil

Creditarea responsabilă și educația financiară sunt două componente esențiale ale modelului nostru de afacere. Produsele noastre se adresează persoanelor cu venituri medii și mici, care sunt adesea trecute cu vederea de alți creditori, nu pentru că nu și-ar permite un împrumut, ci pentru că finanțările de valoare mică, pe termen scurt, se regăsesc cu greu în oferta altor instituții financiare.

Ne asigurăm că folosim un limbaj simplu şi uşor de înţeles în toate documentele contractuale pentru a evita orice interpretare greşită. 95% dintre clienții noștri spun că le-au fost explicați foarte clar termenii şi condiţiile împrumutului.* În plus, contractul a fost revizuit de către partenerii noștri de la AURSF, pentru a ne asigura că este ușor de parcurs și de înțeles.

Pentru orice nou împrumut, clienții sunt evaluați pentru a le putea genera o ofertă personalizată, în acord cu disponibilitatea financiară și cu reglementările în vigoare. Astfel, evităm supraîndatorarea. Mai mult, de cele mai multe ori, clienții noștri împrumută o sumă mai mică decât maximul accesibil în urma scorării.

Oferim servicii personalizate, la cele mai înalte standarde de calitate

Clienții apreciază aspectul uman al afacerii noastre, adică modul în care sunt tratați, atenția și calitatea serviciilor pe care le primesc. Credem că ceea ce ne diferențiază de alți creditori este acest serviciu personalizat care derivă din relația partener-client. Nu întâmplător cea mai mare parte a clienților noștri aleg serviciul auxiliar și opțional de gestionare la domiciliu a creditului. 95% dintre clienții noștri spun că sunt foarte mulțumiți de relația pe care o au cu reprezentantul de vânzări. *

Drept urmare, 85% dintre clienţii noştri se declară foarte mulţumiţi de produsele şi serviciile noastre, un nivel extrem de ridicat pentru industria financiară.

Acordăm o atenție deosebită experienței pe care clienții o au în relația cu noi. Astfel, aproape jumătate din cererile clienților sunt rezolvate pe loc de specialiștii din cadrul departamentului Relații cu Clienții.

Colaborăm cu Biroul de Credit și cu ANAF

Biroul de Credit - Credem că este important ca fiecare decizie financiară să fie luată în cunoştinţă de cauză, cunoscând toate cheltuielile unui client, astfel încât rata săptămânală/lunară să nu creeze un dezechilibru. Parteneriatul cu Biroul de Credit completează strategia noastră de creditare responsabilă, bazată atât pe sisteme robuste de scoring, cât și pe cunoașterea clienților noștri, care derivă din relația personală pe care o avem cu ei. Astfel, colaborarea cu Biroul de Credit ne ajută să răspundem mai bine nevoilor clienţilor noştri care au deja o experienţă cu alţi creditori şi astfel să evităm și mai eficient situaţiile de supra-îndatorare care ar putea afecta situația lor financiară și istoricul lor de creditare.

ANAF - Colaborarea cu Agenţia Naţională pentru Administrare Fiscală (ANAF) este pasul firesc în completarea strategiei noastre de creditare responsabilă. Prin colaborarea cu ANAF, clienţii Provident au acces mai rapid la credite, fără dovadă de venit, doar prin interogarea veniturilor în baza de date a Agenţiei. Colaborarea cu ANAF reduce considerabil timpul de aşteptare între momentul solicitării creditului şi momentul acordării sumei solicitate. Clienţii care doresc să contracteze un credit din portofoliul nostru de produse, pot alege verificarea în baza de date a ANAF în locul adeverinţei de venit. Consultarea bazei de date a ANAF ne oferă informații fiscale despre clienți pentru perioada aferentă ultimilor 2 ani fiscali,  pe care le folosim în procesul de evaluare a posibilităţii fiecărui client de a plăti ratele săptămânale sau lunare, fără a se dezechilibra financiar.

*analiză internă a gradului de satisfacție a clienților, realizată periodic