Creditare Responsabilă

Am învăţat din experienţa dobândită în urma colaborării cu peste 1 milion de clienţi unici cât de importantă este responsabilitatea în momentul semnării unui contract de creditare, atât pentru client, cât şi pentru noi ca şi companie. Creditarea responsabilă nu este doar un concept, ci un set de principii pe care credem că este important să ni le asumăm, atât noi, cât şi fiecare dintre clienţii noştri. 

Suntem alături de clienţii noştri din 2006 şi, în fiecare an, cu fiecare nou contract, am încercat să oferim cele mai bune servicii şi produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Fiecare împrumut pe care îl acordăm este un angajament faţă de clientul nostru. Înţelegem că fiecare contract semnat este o responsabilitate atât pentru noi, cât şi pentru client şi ne angajăm ca fiecare decizie de creditare să fie luată responsabil şi transparent.

Pentru că principiile creditării responsabile stau la baza politicii noastre de creditare, în septembrie 2017 am lansat campania pentru Creditare responsabilă prin care ne propunem să creştem gradul de conştientizare în rândul consumatorilor de produse financiare. Credem că este esenţial ca fiecare client să înţeleagă care sunt responsabilităţile unui împrumut - atât ale companiei, dar şi cele proprii. Campania a fost lansată printr-un exerciţiu de atenţie propus telespectatorilor. Astfel, în reclama difuzată de Provident pe mai multe posturi naţionale, exemplul reprezentativ a fost înlocuit cu un exemplu nereprezentativ. Rezultatele acestui exerciţiu le puteţi vedea aici. De altfel, campania a fost desemnată de Art Directors Club ca fiind cea mai creativă campanie a lunii octombrie. Scopul acestui exerciţiu de atenţie a fost de a măsura nivelul de interes al telespectatorilor atunci când vine vorba despre ofertele instituţiilor financiare, fie că vorbim despre credite sau depozite.

De asemenea, în octombrie 2017, am realizat un sondaj la nivel national, pe un eşantion reprezentativ de 1.218 respondenţi, despre importanţa semnăturii în vieţile românilor. Rezultatele acestui sondaj arată că românii sunt atenţi atunci când semnează contractele de creditare şi consideră foarte important ca instituţia financiară de la care se împrumută să aibă o politică de creditare responsabilă. 96% dintre români consideră că e important să citească foarte atent orice document înainte să-l semneze, fie că este vorba despre un contract pentru achiziția locuinței sau pentru vânzarea unor bunuri, despre un contract de credit sau despre contractul de muncă. Cu toate acestea, doar 67% spun că citesc cu atenție contractele de fiecare dată, iar 54% recunosc chiar că au trecut prin cel puțin o situație în care au semnat un document fără să-l citească.

Cea mai importantă semnătură din viața unei persoane este cea de pe contractul de credit, susțin 26% dintre respondenții la sondaj. În acest context, pentru 64% dintre români este important să știe că instituția financiară de la care au luat sau se gândesc să ia un împrumut acționează responsabil atunci când oferă produse financiare clienților săi.

Ce înseamnă Creditarea responsabilă pentru noi

Raspundem nevoilor clientilor nostri Oferim imprumuturi intr-un mod responsabil

Am învăţat din experienţa dobândită în urma colaborării cu peste 1 milion de clienţi unici cât de importantă este responsabilitatea în momentul semnării unui contract de creditare, atât pentru client, cât şi pentru noi ca şi companie. Creditarea responsabilă nu este doar un concept, ci un set de principii pe care credem că este important să ni le asumăm, atât noi (hyperlink catre filmuletul cu semnaturile board-ului), cât şi fiecare dintre clienţii noştri.