Soluționarea alternativă a litigiilor

În vederea soluţionării eventualelor litigii cu Provident Financial România IFN S.A., care nu au putut fi soluţionate în urma reclamaţiei prezentate direct companiei noastre, consumatorii au posibilitatea să apeleze la mecanismul de soluționare alternativă a litigiilor prevăzut de Ordonanţa nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi, adresându-se Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), cu sediul în Bucureşti, str. Sevastopol nr. 24, etaj 2, sector 1, telefon (021) 9414, email office@csalb.ro.

 

Mai multe informații cu privire la această procedură găsiți pe pagina de internet a CSALB (www.csalb.ro).

Suntem aici pentru tine, oricând ai nevoie de ajutor
PROGRAM
luni-vineri:
8:00 - 20:00
sâmbătă
9:00 - 17:00
SUNĂ LA
021 275 75 75
(apel cu tarif normal)
021 9877
(apel cu tarif normal)
VREI SĂ FII SUNAT?

Completează formularul și vei fi
sunat în cel mai scurt timp posibil.

AI ÎNTREBĂRI?
Vezi pagina noastră cu
întrebari frecvente