• Sună la 021 275 75 75

  • Trimite SMS la 1805

Provident lansează împrumuturi cu costuri reduse pentru clienții existenți

Bucureşti, 24 noiembrie 2014 – Provident Financial România a anunțat astăzi că a introdus în portofoliu împrumuturi cu costuri reduse pentru clienții existenți și mai multă flexibilitate în ce privește sumele și perioadele disponibile. Reducerile de costuri vizează aproximativ 70% dintre cei peste 300.000 de clienți activi ai companiei, aflați la cel puțin al doilea împrumut. 

În oferta actuală, clienții bun platnici ai companiei care doresc un nou împrumut și care au apelat de cel puțin două ori la produsele sale în trecut, beneficiază de reduceri graduale de până la 30% din costul total al creditului, în funcție de istoricul și de comportamentul lor de plată. Reducerea se aplică la comisionul de administrare și la dobânda fixă totală a creditului. Totodată, Provident le oferă clienților posibilitatea să împrumute sume mai mari, pe perioade mai lungi, de până la 78 de săptămâni, păstrând nemodificată valoarea ratelor săptămânale. 

“Știm din interacțiunea cu clienții noștri că își doresc să primească reduceri de costuri atunci când își plătesc ratele la timp și să ia împrumuturi mai mari, cu aceleași venituri disponibile. Vom continua să ținem cont de așteptările clienților noștri și să investim în dezvoltarea portofoliului cu produse conexe sau noi, cum ar fi asigurări, împrumuturi prin card bancar sau credite destinate micilor antreprenori, pe care grupul din care facem parte le testează sau le-a implementat deja cu succes pe alte piețe din Europa”, a declarat Viktor Boczán, directorul general al Provident Financial România.

Oferta de împrumut cu costuri reduse a fost testată în 2014 în Deva, Petroşani, Târgu Mureş şi Mediaş, unde Provident are peste 20.000 de clienți, și este acum disponibilă la nivel național. În perioada de testare, compania a înregistrat creșteri atât în ce privește numărul de clienți care au revenit pentru un nou împrumut, cât și a valorii medii a creditelor emise, în timp ce comportamentul de plată al clienților s-a îmbunătățit. 

Provident a anunțat de asemenea că a început testele tehnice în vederea colaborării cu Biroul de Credit și că se așteaptă să înceapă interogările în primul trimestru al anului viitor.

„Colaborarea cu Biroul de Credit este un pas firesc în dezvoltarea noastră și completează sistemul nostru de scoring și principiile responsabile pe baza cărora luăm deciziile de creditare. Agenții vor continua să ne ofere o abordare personalizată a procesului de evaluare a clienților. În plus, parteneriatul cu Biroul de Credit ne va ajuta să răspundem mai bine nevoilor clienților care au deja o experiență cu alți creditori și să evităm situațiile de supra-îndatorare care ar putea afecta istoricul lor de creditare“, a adăugat Viktor Boczán.

Provident și-a început activitatea în România în aprilie 2006 și, de atunci, peste 700.000 de români au apelat la produsele sale. 

În cei opt ani de prezență pe piața locală, compania a investit în România peste 230 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 30 de milioane de euro. De asemenea, compania dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educaţie financiară, protecţia mediului, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 700.000 de euro. Provident are peste 850 de angajați în România și colaborează cu peste 4.200 de agenți independenți în 80 de orașe din întreaga țară.