• Sună la 021 275 75 75

  • Trimite SMS la 1805

Creditarea responsabilă

Considerăm că succesul modelului nostru de afacere are la bază trei elemente cheie:

1. Înțelegem și răspundem nevoilor clienților noștri - Clienții noștri caută să împrumute o sumă mică de bani, pe care apoi să o poată restitui fără a se împovăra. Oferim împrumuturi rapide fără garanții de valoare mică, pe termen scurt și cu costuri transparente, clienții având libertatea de a alege cum primesc și restituie împrumuturile: fie prin transfer bancar fie din confortul propriei locuințe, prin serviciul opțional de gestionare la domiciliu pe care îl oferim prin rețeaua noastră de parteneri.  

2. Oferim împrumuturi într-un mod responsabil - Creditarea responsabilă și educația financiară sunt două componente esențiale ale modelului nostru de afacere. Produsele noastre se adresează persoanelor cu venituri medii și mici, care sunt adesea trecute cu vederea de alți creditori, nu pentru că nu și-ar permite un împrumut, ci pentru că finanțările de valoare mică, pe termen scurt, se regăsesc cu greu în oferta altor instituții financiare. Partenerii noștri ne ajută să avem o abordare personalizată a procesului de evaluare a clienților, diferită de cea a altor creditori. Partenerii vizitează potențialii clienți la domiciliu și răspund oricăror întrebări pe care aceștia le-ar putea avea despre termenii și condițiile împrumutului. 

Înainte de a emite un împrumut, este foarte important – atât pentru noi, cât și pentru clienți – ca aceștia să ia o decizie în cunoștință de cauză. Evităm orice interpretare greșită prin folosirea unui limbaj simplu și ușor de înțeles în toate documentele contractuale și precontractuale. De asemenea, partenerii Provident ajută clienții să realizeze o evaluare a veniturilor și a cheltuielilor, pe baza căreia se calculează venitul net disponibil al acestora. Doar clienții care trec de această evaluare pot primi un împrumut. Aceste informații sunt introduse apoi în sistemul nostru de evaluare, care generează o recomandare a sumei maxime ce poate fi oferită pentru fiecare situație în parte. Decizia privind acordarea unui împrumut aparține exclusiv angajaților și nu partenerilor.  

3. Oferim servicii personalizate, la cele mai înalte standarde de calitate - Clienții apreciază aspectul uman al afacerii noastre, adică modul în care sunt tratați, atenția și calitatea serviciilor pe care le primesc. Credem că ceea ce ne diferențiază de alți creditori este acest serviciu personalizat care derivă din relația partener-client. Nu întâmplător cea mai mare parte a clienților noștri aleg serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu. Ei apreciază faptul că pot beneficia de vizita săptămânală a unui partener Provident și de faptul că primesc banii acasă în mai puțin de 24 de ore. 92% dintre toate împrumuturile pe care le-am acordat în 2011 au fost către clienți care au ales serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu. 

De asemenea, înțelegem realitatea gestionării unui buget limitat și suntem înțelegători atunci când clienții se confruntă cu dificultăți în a plăti ratele, reeșalonând împrumutul fără niciun cost suplimentar. Astfel, clienții au garanția că sunt în măsură să păstreze situația sub control dacă nu pot plăti o rată la timp, un aspect cu atât mai important în contextul economic incert din ultimii ani.