Sună la 021 275 75 75
Allianz Țiriac, Groupama, Asirom și Omniasig, adică patri dintre cele mai mari zece firme de asigurare din România anunță măsuri speciale de protecție în contextul pandemiei de Coronavirus. În principal, cei patru jucători consacrați mai ales pe zona polițelor facultative de asigurare (CASCO, locuință, răspunderi, sănătate, viață) și mai puțin pe zona RCA (cel mai cunoscut și utilizat produs) încearcă să reducă spre zero interacțiunea directă cu clienții, atât în cazul unei vânzări de polițe cât și în caz de daună. În mod firesc, metoda folosită este încurajarea procedurilor online.
Allianz Țiriac anunță cel mai clar pachet de măsuri concrete:
Groupama s-a limitat, deocamdată, la măsuri de siguranță sanitară, însă anunță că analizează posibilitatea oferirii unor soluții financiare clienților săi. O decizie în acest sens ar putea fi luată în curând. O parte dintre oameni lucrează de acasă. Firma pune mașini la dispoziția angajaților. Sunt dezinfectate constant birourile, s-a constituit o celulă de criză care analizează în dinamică evoluția evenimentelor și ia măsuri în concordanță cu aceasta. Și Groupama recomandă clienților să folosească serviciile de la distanță, adică: plăți online, avizarea daunelor în secțiunea dedicată de pe site-ul companiei, opțiunea Video Assist pentru inspecțiile de risc, reînnoirea poliței prin apel telefonic.
ASIROM VIG a trecut recent printr-un amplu proces de digitalizare a procedurilor și are acum ocazia de a a folosi la maximum noile procese. Pe partea de protecție a angajaților, compania a decis ca jumătate dintre angajați să lucreze de acasă. Iată ce transmite compania, în legătură cu serviciile sale digitale:
"Asirom VIG pune la dipoziția clienților săi utilizarea serviciilor aproape exclusiv online, prin simplificarea formalităților de notificare și despăgubire a daunelor pentru toate clasele de asigurări importante pe care compania este operațională. Daunele auto, locuință și bunuri pot fi notificate online, direct pe asirom.ro, în mai puțin de 10 minute. Pentru celelalte categorii de produse, asigurarea și notificarea daunei se pot face via e-mail. Toate informațiile sunt disponibile pe pagina Daune Online."
OMNIASIG Vienna Insurance Group a luat toate măsurile de prevenție necesare și implementează un plan bine structurat atât la nivel intern, cât și în relația cu publicul.
Pentru încheierea sau reînnoirea unei polițe de asigurare, clienții pot intra telefonic în legătură cu un reprezentant OMNIASIG, întrucât sediile OMNIASIG din toată țara sunt funcționale în continuare, sau un broker sau agent al companiei, iar plata poliței poate fi realizată de la distanță, prin mijloace electronice. Pentru notificarea sau constatarea unei daune, asigurații și pagubiții pot utiliza mijloacele digitale puse la dispoziție de OMNIASIG:
Poți să-ți dezvolți și mai mult cunoștințele de educație și siguranță financiară prin accesarea informației de aici .