Revenire la plata ratelor amânate

 

Pandemia a schimbat pe neașteptate multe dintre lucrurile pe care le cunoșteam. Dincolo de restricțiile de mișcare, sute de mii de oameni au fost nevoiți să-și amâne ratele din cauza dificultăților financiare. Unii dintre ei sunt clienții noștri, majoritatea nu. O mare parte, însă, se vor reobișnui mai greu cu reluarea plății ratelor.

Ne dorim să le oferim sprijin atât clienților noștri, cât și altor clienți ai instituțiilor financiare în procesul de revenire la plată a ratelor. Tocmai de aceea, împreună cu platforma Bancherul.ro și cu sprijinul CSALB, am elaborat un ghid cu sfaturi și recomandări pentru consumatorii de servicii financiare care și-au amânat ratele.

Ghidul conţine informaţii utile și sfaturi pentru deţinătorii de credite la bănci și IFN-uri afectaţi de criza COVID-19 și nevoiţi să-și amâne ratele la credite, cu scopul de a-i ajuta să reia plata ratelor, după suspendare, sau să-și rezolve problemele care ar putea apărea după încheierea perioadei de suspendare a plăţilor.

Ghidul are și o secţiune interactivă, aflată pe platforma Bancherul.ro, cu răspunsuri la întrebările punctuale trimise de cei care au nevoie de diverse informaţii și sfaturi sau întâmpină probleme în relaţia cu banca/IFN-ul.

Pentru informaţii suplimentare despre reluarea plății ratelor pentru contractele active la Provident Financial România, vă rugăm să ne contactaţi la adresa relatiicuclientii@provident.ro sau la numărul de telefon 021 9877.