Oferim servicii personalizate, la cele mai înalte standarde de calitate

Servicii personalizateClienții apreciază aspectul uman al afacerii noastre, adică modul în care sunt tratați, atenția și calitatea serviciilor pe care le primesc. 

Credem că ceea ce ne diferențiază de alți creditori este acest serviciu personalizat care derivă din relația partener-client. Nu întâmplător cea mai mare parte a clienților noștri aleg serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu a creditului. Reprezentanţii noştri ajung să cunoască fiecare client şi, doar în anul 2016, au efectuat peste 21 de milioane de vizite la domiciliu

Nu doar că încercăm să fim alături de clienţii noştri atunci când au nevoie de înţelegere şi ajutor în cazul unui dezechilibru financiar, ci analizăm constant cerinţele şi dorinţele lor, astfel încât să putem veni în întâmpinarea nevoilor lor, prin adaptarea constantă a produselor. 

Drept urmare, 85% dintre clienţii noştri se declară foarte mulţumiţi de produsele şi serviciile noastre, un nivel extrem de ridicat pentru industria financiară. În plus, durata medie a colaborării cu clienţii este de peste 2 ani iar peste 70% dintre clienţi au luat şi al doilea împrumut. Aproape o treime dintre clienții noștri sunt deja la al cincilea împrumut. În plus, cea mai mare parte a contractelor noi sunt generate de clienți existenți.

Acordăm o atenție deosebită experienței pe care clienții o au în relația cu noi. În 2016, am primit 22.325 mii de sesizări (0,35% din total portofoliu) la departamentul nostru specializat de customer care. Timpul mediu de răspuns pentru aceste sesizări a fost de 6,6 zile și, în urma sondajelor de confirmare a modului în care răspunsul nostru a corespuns așteptărilor clienți, doar 1,7% din total reclamanți s-au declarat nemulțumiți de soluția oferită.**

În 2017, Provident a primit prestigioasa distincție Superbrands pentru calitatea ireproșabilă a serviciilor pe care le oferă clienților.