Colaborăm cu Biroul de Credit și cu ANAF

Biroul de Credit - Credem că este important ca fiecare decizie financiară să fie luată în cunoştinţă de cauză, cunoscând toate cheltuielile unui client, astfel încât rata săptămânală/lunară să nu creeze un dezechilibru. 

Parteneriatul cu Biroul de Credit completează strategia noastră de creditare responsabilă, bazată atât pe sisteme robuste de scoring, cât și pe cunoașterea clienților noștri, care derivă din relația personală pe care o avem cu ei. Astfel, colaborarea cu Biroul de Credit ne ajută să răspundem mai bine nevoilor clienţilor noştri care au deja o experienţă cu alţi creditori şi astfel să evităm și mai eficient situaţiile de supra-îndatorare care ar putea afecta situația lor financiară și istoricul lor de creditare.

ANAF - Colaborarea cu Agenţia Naţională pentru Administrare Fiscală (ANAF) este pasul firesc în completarea strategiei noastre de creditare responsabilă. Considerăm că trebuie să ne îmbunătăţim serviciile şi portofoliul de produse în pas cu aşteptările clienţilor noştri. Astfel, prin colaborarea cu ANAF, clienţii Provident au acces mai rapid la credite, fără dovadă de venit, doar prin interogarea veniturilor în baza de date a Agenţiei. 

Colaborarea cu ANAF reduce considerabil timpul de aşteptare între momentul solicitării creditului şi momentul acordării sumei solicitate. Clienţii care doresc să contracteze un credit din portofoliul nostru de produse, pot alege verificarea în baza de date a ANAF în locul adeverinţei de venit. Consultarea bazei de date a ANAF ne oferă informatii fiscale despre clienti pentru perioada aferenta ultimilor 2 ani fiscali,  pe care le folosim în procesul de evaluare a posibilităţii fiecărui client de a plăti ratele săptămânale sau lunare, fără a se dezechilibra financiar. 

Procesul de acordare  a fost redus până la o medie de câteva ore. Interogarea bazei de date ANAF pentru fiecare client în parte se face doar cu acordul acestuia si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Clienţii pot obţine formularul pentru acordul de interogare în baza de date ANAF de la reprezentantul de vânzări Provident. După completarea şi semnarea formularului, reprezentantul de vânzări transmite informaţia către departamentul care întocmeşte dosarul de client şi care face şi interogarea în baza de date. În urma interogării, Provident are acces la profilul de contribuabil al clientului şi poate face o ofertă potrivită fiecărui client, în funcţie de veniturile înregistrate. Pentru acurateţea datelor şi pentru corelarea informaţiilor, în vederea realizării unui profil de client şi contribuabil cât mai corect, Provident transmite, la rândul său, către ANAF, date referitoare la activitatea de creditare, precum şi informaţii din istoricul situaţiei clientului începând cu 1 ianuarie 2013

Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre colaborarea cu ANAF puteţi întreba reprezentantul dumneavoastră de vânzări sau sunaţi la relaţii cu clienţii, la numărul de telefon: 021 9877. 

Puteţi descărca formularul pentru acordul de interogare în baza de date ANAF de aici.