• Sună la 021 275 75 75

  • Trimite SMS la 1805

Clienții noștri

Prin activitatea pe care o desfăşurăm, ne dorim să facem diferenţa atunci când este important pentru fiecare. Chiar dacă angajamentul nostru faţă clienţi sau comunitatea în care ne desfăşurăm activitatea conţine elemente diferite, ne asigurăm că fiecare dintre ele are la bază valorile Provident şi că oamenii sunt în vârful piramidei.

Ne adresăm cu precădere persoanelor cu venituri medii, care doresc să împrumute sume mici pentru nevoi specifice, rapide și pe care să le poată restitui fără a se împovăra, în rate potrivite propriilor posibilități.

De regulă, clienții folosesc împrumuturile noastre pentru a-și echilibra bugetele săptămânale, pentru a înlocui sau repara aparatură electrocasnică, pentru diverse cheltuieli medicale, pentru educație, pentru a face cadouri cu ocazii speciale sau pentru a merge în vacanță.

Cea mai mare parte a clienților noștri au venituri disponibile (diferența dintre veniturile familiale și cheltuielile lunare) cuprinse între 800 și 1.200 de lei. 76% dintre ei sunt angajați și doar 24% dintre ei obțin venituri din pensii. Dovada unui venit stabil este obligatorie pentru emiterea unui împrumut.

Nu întâmplător, în 2014, circa 92% din împrumuturile emise au fost cu serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu. Având o viaţă foarte activă, cu un program aglomerat, clienții apreciază că pot primi banii în mai puţin de două zile de la solicitare și pot plăti ratele din confortul propriei locuinţe, după un program convenabil.

Avem instrumente eficiente care le permit clienţilor noştri să ne trimită comentariile şi sesizările lor şi facem tot posibilul să le răspundem în maximum trei zile lucrătoare.

Angajamentul față de clienți